2013. július 13., szombat

Majki vacsora

Többszörösen visszatérő vendégek vagyunk a majkpusztai étterembe.

Én már az első alkalommal sem voltam annyira elájulva az ételtől (kevés a vega választék és az is elég egyhangú), de Gy-nek ízlett. Korábban rendeltem már pisztrángot (kissé kiszáradt), juhtúróval töltött rántott gombafejeket, ill. vmi roston sült halat (nem sok ízzel). Ez alkalommal görög salit és steak burgonyát kértem, bár ne tettem volna! A krumpli, ami csak akkor esett le, hogy a múlt alkalommal már rendeltünk, eszement sós volt (akkor is)! A bodza szörpjük sem volt most olyan jó keverés, mint múltkor, túl töménynek éreztük. Az étkezés végén mindketten rendeltünk egy egy melange-t, mivel emlékeimben finom kategóriaként élt ezen a helyen. Sajnos most ez sem jött össze, az én adagomba picit megdőlt a mézes csupor, úgyhogy Gy önfeláldozóan felajánlotta, hogy cseréljünk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése